.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستاد انتخابات مازندران افتتاح شد

با حضور دكتر فلاح، معاونين سياسي، امنيتي و رييس ستاد انتخابات استان، معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار و رييس هيات بازرسي انتخابات استان، سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منطقه اي استانداري، مدير كل سياسي و انتخابات استانداري و دبير ستاد انتخابات استان و اعضا اين ستاد، محل ستاد انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز ربيع فلاح جلودار در حاشيه افتتاح ستاد انتخابات استان، با اشاره به اين كه همه شرايط براي برگزاري انتخاباتي پرشور، قانونمند، سالم، امن و با حضور حداكثري مردم در مازندران فراهم است، بيان داشت: اين ستاد مسوول هماهنگي و نظارت بر حسن اجراي انتخابات در استان است و ان شاء الله با هم دلي و هم افزايي مردم، مسوولين و دست اندركاران، انتخاباتي حماسي چونان دوره هاي پيشين در مازندران برگزار خواهد شد.

 استاندار مازندران، مشاركت احزاب در انتخابات را زمينه ساز برگزاري انتخاباتي شكوهمند و پرشور دانست و ياد آور شد: رسانه ها و رسانه ملي، نقش به سزايي در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي دارند.

فلاح، گفت: ثبت نام داوطلبين پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري از 26 و ثبت نام داوطلبين دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از 28 آبان ماه 94 آغاز خواهد شد.

در ادامه با حضور استاندار مازندران، از سامانه جامع انتخابات رونمايي شد و دكتر فلاح در جريان روند كار اين سامانه قرار گرفت./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.